Tekstovi by Lidy

31.01.2010., nedjelja

Nikoga nemam

Dans me ne pitaj ništa
danas me pusti da patim sama
danas mi možeš pružiti ruku
danas me utješi kao mama...

Danas je prijatelju težak dan
danas ću opet ostati sama
danas mi možeš pružiti ruku
danas me utješi kao mama...

Nemam ni mame da me ona shvati
nemam ni oca da mi savjet da
imam tebe al daleko
ko će mi sada ljubav dati?

- 17:23 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Noć plakanja

Sjećam se noći kada si plak'o
volio si mjesec more i mene
te noći nije bilo ti lako
ipak ti ostavljam uspomene

Ja sam žena i znam za boli
sreća sa tobom kratka je bila
nije lako ići kad se voli
ti neznaš al i ja sam suze lila

Sjeti se naših šaputanja u tami
ni ja ni ti nismo mislili na kraj
bili smo u našoj sreći sami
imali smo naš mjesećev sjaj

Odlazim umornim koracima
suze mi kvase blijedo lice
ostavljam dio sebe sa tobom
dok idem u mraku puste ulice

- 17:22 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Noć bez tebe

Još jedna noć bez tebe
a umrijeti još nemogu
živjeti moram al'kako sama
pitam se dali to mogu???

Još jedna noć u očekivamju
i ruka nanovo kreće ka licu
muče me snovi i bol bez tebe
dok tražim u sebi skitnicu

Lutam bez cilja i molim ljude
za samo mali komad sreće
al'sudbina moja je nesretna zvijezda
jer mene takva sreća neće

- 17:21 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Noć

Odlazim kroz mrku noć
prati me gusta tama
gubim svoju moć
jer sutra ću ostati sama

čuje se negdje zov daljine
zora lagano počinje da sviće
suze niz obraz počinju teći
dok moja sjena promiće

Ostajem sama a bojim se
strah me hvata od noći ove
bježim daleko a volim te
čujem daleko huk sove

Gdje dalje kad neznam put
nemam kraja ostajem sama
kaži mi bože gdje ću i kud
vidiš da vuče me prokleta tama

- 17:19 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Noćas te trebam

Toliko te trebam....
nočas kao nikad
nedostaje mi tvoj osmjeh
noćas je nešto posebno
i ja osjećam da te trebam
a nema te.......

Obavija me tišina
cvrkut ptica i ponoćni glas
noćas kao nikad
u suzama tražim spas
ali ipak...nema te...

uzdah mi izvire iz duše
prsti se lagano lome
jer želim te svaki dan
a noćas posebno....

- 17:16 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Noćas

Volio si oči zelene
kad se gase i kad zažare
noćas moja duša umire
a tebe nema kraj mene...

Volio si usne nabrekle
kad se tiho za nas pomole
noćas moja ljubav nestaje
a tebe nema kraj mene...

Umrijet ću sama
sa slikom na grudima
umrijet ću sa tvojim
imenom na usnama...

- 17:15 - Komentari (0) - Isprintaj - #

25.01.2010., ponedjeljak

Ne žali

Ne pij mi vino sa usana
ne skidaj suze sa obraza
ne žali za našom ljubavi
...u trenu sve se izgubi

Voljela sam tebe i nikoga više
ne žali sad za nama
ljubav su nam tužne izbrisale kiše
šta se to desi sa nama

Ne vjeruj kiši sa obraza
svako ti može to da da
ne vjeruj zelenim očima
...takve sam imala i ja

Voljela sam tebe i priznat ti neću
...ne traži to od mene
neko drugi podarit će mi sreću
ja nisam bila za tebe

- 19:22 - Komentari (0) - Isprintaj - #

24.01.2010., nedjelja

Njemu

Htjela sam reći da te volim
svoju ljubav da ti dam
al ti si meni dao laži
pa ih sada slušaj sam

Odlazi sad iz mog života
u snu će doći ljubav nova
opet će biti novih ljepota
proći će dani prepuni bola

i huk vjetra tvoje ime piše
na mračnom nebu umornom od kiše
zbog ljubavi koje nema više...

LJUBAV JE NIŠTA A VOLJETI JE SVE
LJUBIT SVAKO MOŽE AL VOLJETI NE....

- 19:44 - Komentari (0) - Isprintaj - #

odlazi njemu

Znaš da odlazim njemu
njegova moram biti
znaš da kraj je svemu
o tebi ću samo sniti

znaš da volim tebe
al njemu se uvjek vračam
nemogu više protiv sebe
ništa baš ne shvačam

znam da želim tebe
želim još jednu noć
želim da mi diraš kosu
a s'jutrom ću njemu poć...

- 19:37 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Neću uspomene

Naučio me život s tobom
šta je ljubav kad stojiš pred bogom
naučio me život mili
šta je sreća kad se s tobom živi...

Nudi mi se skoro pola grada
al'svi su oni samo šaka jada
ti si potpun i ti si cjelina
ti si moja druga polovina...

Ne očekuj samnom uspomene
ne traži to od zaljubljene žene
uspomene nose samo prošlost
ja te volim a ljubav je vječnost...

- 19:12 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Nedjeljna noć

U dugoj nedjeljnoj noći bez sna
ja zavirih malo u dušu svoju
komadiće sreće i ostatke suza
pronađoh skrivenu i ljubav tvoju

Sve sam skrila nekada davno
i život prazninom sebi sam dala
al'nočas u dugoj noći bez sna
shvati da samo tako sam znala

Možda sam trbala tako i dalje
živjeti kao da ništa nije ni bilo
možda sam trebala ne otvarat dušu
i svirat gitaru uz suze i vino...

- 19:06 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Nema nas

Odjednom se srušilo nebo
snijegovi veju sve jače
slomi se nešto u meni
srce poče da plače...

Nestade moje nade
da češ jednom mi doći
druga ti osmjeh dade
ti je gledaš u oči...

Nešto me tjere na plač
sreča mi se nikad ne smiiješi
možda i nisi kriv
u životu svako griješi

Ipak stojiš u meni
u mojim venama teče
sve što si mi dao
i naša zadnja veče

Znaš da nije mi lako
a ipak mi zadaješ boli
možda bi i ti plako
zbog žene koja voli...

- 18:59 - Komentari (0) - Isprintaj - #

02.01.2010., subota

Nema te


Još ne shvaćam da te nema
i čekam zvuk tvojih koraka
tražim neka nova lica i tebe u njima
trebam te kao djetetu majka

Kada bi znao ti bi se vratio
i kao nekad samo dodirnuo
a ja bi znala da si moj
kad bi opet mene ljubio

Još ponekad dođeš u san
i ne shvaćam da te nema
svako jutro isti dan
samo tebe duša treba


- 18:43 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Nemir

Kad te vidim moj nemiru
lagano zvijezde sa neba umiru
kad te nema moj umoru
s plavim nebom dočekujem zoru

Kad te nema nema ni pjesme
nema želje u očima plavim
ne čuju se vjetri što pozdrve šalju
kad te nema uz vino za nas slavim

Noćas si moj nemir
noćas si mi tuga
noćas neću nikog
ni najboljeg druga

Noćas hoću sama
nemir da ugasim
noćas hoću pjesmu
da se sa njom spasim

Kad te nema moj otrove
moja željo,moj nemire
boli duša boli rana
noćas želim da sam sama.................

- 18:43 - Komentari (0) - Isprintaj - #

01.01.2010., petak

Nije lako voljeti me...

Toliko se tuge u meni slilo
samo me ti možeš izvući iz nje
o molilm te pomozi mi opet
da se dignem u visine

Na dva djela srce mi je puklo
i nikad više sastavit se neće
ko stijena je bilo sve godine ove
nikad više one moje sreće...

I lice se stvrdlo od muke i jada
ni skrivena maska ne pomaže sada
ni suza ni osmjeh javiti se neće
da je samo umrijet kad već nema sreće...

- 18:59 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Nije mi više do života

Toliko se tuge u meni slilo
samo me ti možeš izvući iz nje
o molilm te pomozi mi opet
da se dignem u visine

Na dva djela srce mi je puklo
i nikad više sastavit se neće
ko stijena je bilo sve godine ove
nikad više one moje sreće...

I lice se stvrdlo od muke i jada
ni skrivena maska ne pomaže sada
ni suza ni osmjeh javiti se neće
da je samo umrijet kad već nema sreće...

- 18:51 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Nikad više,nikad

Toliko se tuge u meni slilo
samo me ti možeš izvući iz nje
o molilm te pomozi mi opet
da se dignem u visine

Na dva djela srce mi je puklo
i nikad više sastavit se neće
ko stijena je bilo sve godine ove
nikad više one moje sreće...

I lice se stvrdlo od muke i jada
ni skrivena maska ne pomaže sada
ni suza ni osmjeh javiti se neće
da je samo umrijet kad već nema sreće...

- 17:43 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< siječanj, 2010 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Kolovoz 2017 (1)
Svibanj 2015 (1)
Svibanj 2013 (3)
Prosinac 2011 (14)
Srpanj 2011 (2)
Travanj 2011 (16)
Ožujak 2011 (1)
Veljača 2011 (10)
Siječanj 2011 (24)
Prosinac 2010 (1)
Studeni 2010 (10)
Listopad 2010 (18)
Rujan 2010 (2)
Kolovoz 2010 (5)
Lipanj 2010 (12)
Svibanj 2010 (20)
Travanj 2010 (18)
Ožujak 2010 (26)
Veljača 2010 (21)
Siječanj 2010 (17)
Prosinac 2009 (7)
Studeni 2009 (1)
Listopad 2009 (5)
Lipanj 2009 (10)
Ožujak 2009 (6)
Siječanj 2009 (11)
Prosinac 2008 (23)
Studeni 2008 (33)
Kolovoz 2007 (15)
Svibanj 2007 (12)
Travanj 2007 (18)
Ožujak 2007 (9)
Opis bloga
Moji stihovi, tekstovi, pjesme, poezija itd.